S P L A T

S P L A T forum

You are not connected. Please login or register

Skyldsmål

Vis foregående emne Vis næste emne Go down  Besked [Side 1 af 1]

1 Skyldsmål on Man 23 jun 2008 - 1:28

johnni hansen

Gnom Svinehyrde
Jeg tænkte vi kunne have en tråd her med kontooplysninger osv - det ville lette tilbagebetalingen lidt når den slags er nødvendigt. Vil dog lige understrege at jeg ikke selv er tilhænger af minutiøs budgetering og millimeterdemokrati, så planen er ikke at vi her skal føre regnskab med alt vi har ude at hænge.

Rune, jeg skylder dig for en pizza. Så hvis du skriver dit konto- og regnr her så skal jeg fluks overføre pengene som aftalt.

Cheers

Edited

Sidst rettet af johnni hansen Ons 9 jul 2008 - 4:53, rettet 1 gang

Vis brugerens profil

2 Re: Skyldsmål on Man 23 jun 2008 - 19:12

John The Rosenberg

Gnom Glædespige
Kære JohnniDrengen.
Hvis jeg på et tidspunkt har fortalt dig at du skyldte mig fyrre-et-eller-andet, har jeg mis-informeret dig på det groveste. det er jeg som at det skylder dem hr. treogfyrre kroner og tredive øre.

Jeg kan hvis du ønsker uden problemer overføre det gældende beløb til din konto. Hvis det er du hellere vil betales i alkohol, bedes du venligst lige skrive det

John The Rosenberg Twisted Evil

Vis brugerens profil

3 Re: Skyldsmål on Man 23 jun 2008 - 20:44

McGregers

Halv-elver Bondemand
Vil lige gøre opmærksom på at det kan være ekstremt farligt at oplyse ens konto og reg nummer på et offenligt forum!!!

Vis brugerens profil

4 Re: Skyldsmål on Ons 9 jul 2008 - 4:55

johnni hansen

Gnom Svinehyrde
@McG - Det er da også rigtigt... tak

@John - Alkohol!

Vis brugerens profil

5 Re: Skyldsmål on Ons 8 okt 2008 - 14:49

Anders

Gnom Svinehyrde
Hvorfor er det farligt egentlig?

Så vidt jeg ved kan man kun bruge kontonr + reg til at indbetale penge, men ikke hæve, hvorimod kortnr + kontrolcifre + udløbsdato ville være lidt dumt (selvom evt misbrug vel stadig dækkes af bankens forsikring?).

Kunne da være rart at få afklaret, hvis nogen ved det helt præcist (selvom jeg nok under alle omstændigheder ville være betænkelig ved at poste så meget som et cpr nr på nettet...).

Vis brugerens profil

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]