S P L A T

S P L A T forum

You are not connected. Please login or register

Næste liga

Næste liga?

71% 71% [ 5 ]
29% 29% [ 2 ]
Totale stemmer : 7

Vis foregående emne Vis næste emne Go down  Besked [Side 1 af 1]

1 Næste liga on Ons 13 jul 2011 - 21:25

ReelaX / Bo

Hobbit Grisetyv
Jeg har tænkt lidt over hvordan vores næste liga skulle se ud. Jeg vil komme med det forslag at vi i næste liga benytter de nye hold vi spiller/spillede med i cuppen. I så fald synes jeg ikke der er den store grund til at anvende upper/lower systemet, da differencen i TVs er meget lille. For at gøre dette ordentligt har jeg lavet en lille afstemning, hvor i kan stemme på om i kun vil spille med de nye hold eller have mulighed for at anvende et ældre hold. Jeg kunne forestille mig at visse orker eller rådne mænd stadigvæk gerne ville tæve de mindre heldige.

For Simon, Aske og Magnus er afstemningen måske ikke så svær og jeg kunne nemt forestille mig at afstemningen ville pege i retning af at alle spillede med deres nye hold. Er der en coach, som utrolig gerne ville spille med sit gamle hold kan vi måske også finde ud af det på trods af at afstemningen siger noget andet. Det er mest for at få en fornemmelse af hvad i har lyst til.

Hvis i har andet at tilføje end jeres stemme må i meget gerne skrive en lille comment.

Vis brugerens profil

2 Re: Næste liga on Ons 13 jul 2011 - 21:29

ReelaX / Bo

Hobbit Grisetyv
Jeg stemmer for at vi prøver en liga, hvor vi kun anvender de nye hold. Jeg synes vi havde en rigtig spændende cup, hvor alle følte de havde en chance. Så må Chaos Kings klare sig uden det trophy... Sad

Vis brugerens profil

3 Re: Næste liga on Ons 13 jul 2011 - 22:23

Rune

Founder
Jeg stemmer for at der kun må spilles med Chaos Pact!....de er virkelig spændende at spille med. Helt sikkert.

Vis brugerens profil http://splatcup.goalsoccer.net

4 Re: Næste liga on Tors 14 jul 2011 - 17:28

johnni hansen

Gnom Svinehyrde
Rune skrev:Jeg stemmer for at der kun må spilles med Chaos Pact!....de er virkelig spændende at spille med. Helt sikkert.

Jeg bakker op om Runes forslag! (skete det lige?!)

Nej, jeg har mest lyst til at spille med mine CP Nurgle's Playthings - selvom de næppe tager nogle trophies - men synes egentlig det er ok uanset om det bliver mod nye eller gamle hold. Så jeg stemmer for alle hold og lader det være op til coaches selv. Men vil da gerne opfordre folk til at give deres nye hold chancen hvis de har lyst.

I må selv slås om hvorvidt vi skal fortsætte med upper/lower brackets.

Vis brugerens profil

5 Re: Næste liga on Man 18 jul 2011 - 0:03

Dreadfull Doom

Gnom Svinehyrde
vote or die

Vis brugerens profil

6 Re: Næste liga on Man 18 jul 2011 - 17:43

aske baby

Gnom Svinehyrde
Folk må stille med det hold de vil, mine vilde vamps skal nok vinde uanset hvem de møder. Very Happy

Vis brugerens profil

7 Re: Næste liga on Ons 20 jul 2011 - 18:58

Anders

Gnom Svinehyrde

Jeg vil godt være med til at spille en liga med de nye hold, kunne være interessant at se hvordan det ville gå. Så kan vi også se varulvene battle vampyrerne i bedste underworld stil Very Happy

-Anders

Vis brugerens profil

8 Re: Næste liga on Lør 23 jul 2011 - 11:07

ReelaX / Bo

Hobbit Grisetyv
Ok, eftersom den eneste med et ældre hold, som har stemt for "alle hold" er Johnni og han alligevel har tænkt sig at spille med sit nye hold, så bliver næste liga kun for de nye hold! Der kommer muligvis også et par nye coaches med.

Når jeg nu giver to valgmuligheder i en afstemning synes jeg det er utrolig fræk at 1 procent af jer vælger at stemme på en tredje mulighed!! Hvad end det så er!? Teach

Vis brugerens profil

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]