S P L A T

S P L A T forum

You are not connected. Please login or register

weekend

Vis foregående emne Vis næste emne Go down  Besked [Side 1 af 1]

1 weekend on Ons 2 mar 2011 - 20:18

gakkedulla

Menneske Stimand
Hvis der er nogen der har lyst må man gerne kigge forbi Gadevang denne weekend til et spil hammer med portvin.

Der er lørdagsarrangement i Snake Eyes også, hvis man skulle have lyst til at se hvad der sker der.

Jeg ved det er en sen udmelding, men i skulle alligevel have buddet.

Vis brugerens profil

2 Re: weekend on Man 7 mar 2011 - 20:37

Kptbiceps

Gnom Glædespige
Jeg vil også godt prøåve at starte et arrangement op i weekend dagene lør-søndag d. 26 og 27 marts, evt 28 med.

Jeg snakkede med Aslak om det og han laver fødselsdag med sin søster fredag, og mente at tømmermænd + hammer er "Max feeg Ølæk!, hvad er det du ik´fatter"

Jeg er "smidt ud af huset" den omtalte weekend og vil meget gerne bruge chancen til at spille
Heksejæger vs. Slænget.

Hvad siger folket i Århus og Kbh. Kan I hore mig?! Oo
Peace out, Sleizeren

Sidst rettet af Kptbiceps Tors 10 mar 2011 - 15:43, rettet i alt 2 gange

Vis brugerens profil

3 Re: weekend on Tirs 8 mar 2011 - 20:11

R-kølle

Menneske Svaneridder
Jeg kan desværre ikke lege med om lørdagen men sig endelig til hvis i finder på at skubbe dukker søndag også

4 Re: weekend on Tors 10 mar 2011 - 15:44

Kptbiceps

Gnom Glædespige
Bump! Smile Er der slet ikke nogen der kunne tænke sig at spille i denne weekend, eller bare hygge om et eller andet fælles?

Vis brugerens profil

5 Re: weekend on Tors 10 mar 2011 - 17:56

Helge

Menneske Paladin/Troldmand
jeg ville gerne, men min kone har fødselsdag om søndagen, og vi er long overdue i forhold til familie weekends, så vi skal ud og spise der om lørdagen, så jeg kan desværre... (mulighed for at kunne fredag, men det er slim og jeg kan ikke give svar før meget tættere på)

6 Re: weekend on Tors 10 mar 2011 - 18:29

Kptbiceps

Gnom Glædespige
Hey Helge-san. Det er da self helt i orden Smile det er da også lækkert med familie hygge.

Så vidt jeg ved, efter at have snakket med Aslak, så var det lørdag og søndag vi havde tænkt der ku være mulighed for hammer. Men Det afhænger alt sammen af om nogen kan holde det, og om vi har mulighed for at låne plade/landskab. Der ku også være tale om BB eller et andet godt Anders Bruun sponsorat (læs brætspil generelt).

Tillykke til konen forresten Helge Smile

Vis brugerens profil

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]