S P L A T

S P L A T forum

You are not connected. Please login or register

Ba-con Frizzle Fry Jule Bangbang - Revisited!!

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down  Besked [Side 2 af 4]

Helge

Menneske Paladin/Troldmand
jeg kommer (dog ved jeg ikke helt om det blir fredag aften eller lørdag morgen... kommer lidt an på familien og kirurgiske indgreb...

altså Monkey count:

- Krølle, Dulla, Yde, Janus, Bimse, Helge

andbruu

Captain
jeg er ogsaa klar. fint med proxy krolle. saa kan du bruge penge paa oel og hud istedet

Janushedemann

Halv-elver Diplomat
altså Monkey count:

- Krølle, Dulla, Yde, Janus, Bimse, Helge, ABC

Hvad er den konkrete plan ?

Hvordan & hvordan ?

/J

Farlig som en Sule - Grådig som Sort-Pryglen!

You're a fucking choir boy compared to me! A CHOIR BOY!
Vis brugerens profil

R-kølle

Menneske Svaneridder
Yde sagde noget om at hans forældre har en bil som de ikke bruger mens de er i thailand - jeg foreslår at yde bruger den til at hente plader og dukker og pynt til bordene. Der kan nok sidde en enkelt mand i bilen ud over Yde - jeg foreslår det bliver Helge da han er mest tilskadekommen på det tidspunkt og skal have hjælp til at flytte sine dukker. Resten af os skal selv sørge for at få vores røv, albuer, sovepose, tandbørste og gamle obnox-tshirts med ud til ydes forældre på den ene eller den anden måde. Man kan vel for helvede komme med en bus på en eller anden måde, selvom der ikke længere er noget der hedder nr 102.

Jeg stemmer desuden for at Yde melder, hvornår festen starter så man kan begynde at finde ud af hvilken bus der kunne læse vores problemer.

Mht indkøb stemmer jeg på Ydes forældres bil igen. Så må vi alle sammen spytte i den store kasse og sende nogle stykker afsted efter store dunke med varm abesæd. Eller hvad vi nu lige har lyst til af mad.

:edit:
Bussen hedder nu 302 og kører rent faktisk helt fra Århus til fløjstrup 3 gange i løbet af eftermiddagen. Med andre ord behøver vi ikke engang græde salte tårer.

princelarming

Barbar Barber
Burde vi ikke smide en Esemesser (læs: SMS) til eks. Flef-schmeizeren? Han frekventerer ikke forummet så tit som os andre, men er garanteret stadigvæk interesseret i at deltage i Frizzle Fry...

Janushedemann

Halv-elver Diplomat
You do that

/J

Vis brugerens profil

Yde

Hobbit Grisetyv
Med 7+ spillere skal vi vel bruge 3 borde. Jeg kan selv producere et enkelt, så hvem smider ellers et bord i? Jeg vil foretrække Anders og Krølle da, jeg så ganske nødig vil tøffe rundt i hele Aarhus fredag eftermiddag imellem 4 og 5.
Det bliver primært bord og terræn der kommer plads til og en enkelt person, der skal hjælpe med at slæbe. Hvis Helge er snittet i strimler er han måske ikke den optimale på det område.
Hvis du har problemer med at slæbe dukker den dag Helge, kan du evt. smide dem af ved en af Bordfolkene imens du stadig er stående og gående, så får vi også styr på det.

Jeg tror nok 302eren som Krølle nævner kun kører Beder til Odder, men hvis busfolket nogenlunde kan koordinere at møde op i Beder samtidig, kan vi lave indkøb og taxikørsel fra Beder til Fløjstrup ved 5-6 tiden om Fredagen.

/Yde

Vis brugerens profil

gakkedulla

Menneske Stimand
Jeg synes jeg hørte rass ytre sig på banen på et tidspunkt. Vi må hellere lige få en clearing fra ham - så skal vi jo op på 4 borde ideelt set.

Vis brugerens profil

rass

Halv-elver Bondemand
jeg er også en monkey.

Vis brugerens profil

Kptbiceps

Gnom Glædespige
Heya, jaja JA! Jeg glæder mig rigtig meget til at spille hammer igen. Jeg har bare 1 problem, jeg starter i praktik fra 1. februar, og har endnu ikke kunnet få klarlagt om jeg skal arbejde den weekend, og om jeg i så fald kan få fri. det må komme når det kan, i mellemtiden melder jeg mig til hammer fra fredagen til lørdag. Søndag skal jeg til en barnedåb, så jeg tager nok afsted igen lørdag aften

Vis brugerens profil

R-kølle

Menneske Svaneridder
Jeg tænkte at vi kunne få busfolket til at ramme fløjstrup samtidig med yde så vi kunne hjælpe med at pakke ud. Det var for at der kunne være nogen til at hjælpe helge med at fragte dukker og terræn.

Jeg ligger hjertens gerne bord og terræn til for øvrigt. Det er intet problem du skal bare sige til hvornår det skal være klar.

@302: så kører den 3 afgange helt fra århus og kun om eftermiddagen, men ellers kører 100 til Beder og tager man de rigtige afgange er der maks 10 minutters ventetid i beder. jf midttrafik

Bus 302

R-kølle

Menneske Svaneridder
Krølle tænkte lige på noget. Så tænkte han lige så højt at Janus hørte det og også tænkte at det kunne være en udmærket ide.

Hvad med at vi tager et par bowl-hold og plader med til Bæcon. Så er der afveksling hvis man ikke lige har lyst til at indtage galaksen. Anyways det jeg siger er at jeg regner med at have to hold og en plade med til bowl også når vi ses den 4.

princelarming

Barbar Barber
Pakker også mine fejlfarvede High Elves, så folk kan få sig et billigt grin, og en nem sejr ;-)

Helge

lige et afklaringsspøgsmål: hvad er formatet på bacon? er det 1750 eller 2000?

princelarming

Barbar Barber
Tror det er lidt op til en selv, og den man spiller imod, naturligvis...

Pak nok til 2k, men snak med modspilleren... for at undgå forvirring ;-)

Yde

Hobbit Grisetyv
Ja. hvis du tager begge dele med kan vi også få lidt variation i spillene. jeg tror også der vil være mulighed for et 4 spillers 4k spil. hvor står du med hensyn til dukker Helge? skal de samles op et sted (Anders eller Krølle)

Vis brugerens profil

Helge

hvis jeg kun skal have dukker med tror jeg godt jeg kan bære det, men ved ikke nogen før fredag formiddag. har en lidt hektisk uge, så jeg ved hellerikke om jeg kan få det "bragt ud'" til nogen, så jeg satser mere eller mindre på bare at tage det som det kommer og eventuelt ringe til en ven, hvis det hele går ned... medbringer til 1750 og 2k...

Janushedemann

Halv-elver Diplomat
Jeg ved ikke hvor mange spil jeg skal have, e heller om jeg overhovedet skal.

Men faktum er at jeg kommer.

Hvor vidt jeg kommer til at spille, eller jeg bare står i køkkenet med 12 flasker god rødvn og laver fransk mad vil tiden vise..

/J

Vis brugerens profil

Janushedemann

Halv-elver Diplomat
Er vi kommet tættere på en plan ? Evt med tidspunkter ?

Hvad med deltagere ?

/J

Vis brugerens profil

R-kølle

Menneske Svaneridder
Så vidt jeg er orienteret er planen at folk tager bussen så de er i Beder omkring kl 17. Derfra kan de vist så blive hentet af Yde. Det er i hvert fald det indtryk jeg fik fra Yde da jeg stillede de samme spørgsmål den anden dag.

mht mandtal er der nok ikke rigtigt nogen der ved det. men et slag på tasken bliver at vi kommer 8 stodere der skal underholde hinanden i en weekend.

R-kølle

Menneske Svaneridder
ved nærmere eftertanke tror jeg fakker talt det bliver til 9 stodere

Janushedemann

Halv-elver Diplomat
Hmm ok.

Er desværre kommet i en lidt træls situation med en evt. dobbeltbooking, Så måske bliver jeg nød til at springe fra.

Men i så fald vil det nok heller ikke betyde noget, da jeg jo ikke er en af dem som havde tænkt sig at gå amok med figurer.

/J

Vis brugerens profil

Yde

Hobbit Grisetyv
Som Krølle skrev. Beder ved 5-tiden. Jeg håber dem der joiner op om fredagen lige vil tage initiativ til at koordinere en nogenlunde fælles bustur, så jeg måske kun skal køre et par gange frem og tilbage.

Deltagere:

Hvornår folk kommer og går har ikke alle gjort klart og tydeligt, men her er hvad jeg har forstået (i må endelig redigere i denne post hvis i ved bedre) :

Yde (Fredag-Søndag)
Krølle (Fredag-Søndag) - hjælper med at slæbe, og får pladsen i varevognen.
Bjørn (Fredag-Søndag) - Ankommer bus fredag kl 18
Anders (Fredag-Søndag) Ankommer bus fredag kl 17
Helge (fredag - ??) Aankommer bus fredag kl 20
Rasmus (Fredag-Søndag) Ankommer bus fredag kl 17
Janus (Fredag-Søndag, eller slet ikke?)
Aslak (Fredag-Søndag) Ankommer med tog kl 17
Heffer (Fredag - ??, måske afbud) Ankommer med tog + bus?
Carset (Fredag - ??) Ankommer med tog + bus?

Varevognen kører fra Højbjerg ved 3-tiden, kører til Krølle og samler bord op (15.30, i know en halv time før tid Krølle :-) ) -> kører til Anders og samler bord op (16.00)-> Unloader i Fløjstrup (16.30)

Varevognen bliver til indkøbstaxi. Samler de første 4 op i Beder, og der købes ind -> samler de sidste op i anden tur.

It's gonna work! I know it!!

/Yde

Sidst rettet af Yde Tors 3 feb 2011 - 10:29, rettet 1 gang

Vis brugerens profil

gakkedulla

Menneske Stimand
Jeg tager TOGET fra stationen så jeg er på beder station klokken 17:08

Vis brugerens profil

R-kølle

Menneske Svaneridder
gakkedulla skrev:
Jeg tager TOGET fra stationen så jeg er på beder station klokken 17:08

Derfra går du så op til bustoppestedet så du kan blive samlet op sammen med de andre

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 4]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next