S P L A T

S P L A T forum

You are not connected. Please login or register

"Og de spillede, Hold kæft hvor de spillede!..."

Gå til side : Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Go down  Besked [Side 2 af 2]

princelarming

Barbar Barber
Endnu en kamp blev spillet, på fælles udebane på Fastaval i fredags...

Kampen stod mellem Xlanhuapec Slayers og Cavaliers De Rochefort, der i dagens anledning var underdogs, og havde hentet Mægtige Tog og en ekstra læge...

Det viste sig dog hurtigt at der ikke var brug for læger, på nogen af holdene, da kampen udmærkede sig ved at medføre NUL Casualties på begge hold...
Trods gentagne opildnende opråb fra både tilfældige tilskuere, og Head Coach for "Den Grønne Gren" - master Gaxx...

Kampen endte 3-0 til Slayers, der levede op til deres rygte, som vammelt velspillende, og både offensivt og defensivt overlegne...

Janushedemann

Halv-elver Diplomat
Den overlegenhed var sgu vist mest terningernes skyld. De er umulige at spille med når de klarer alle deres hopperul (2+ som 3+) og alle deres ditto 2/3 dodges

Det var en tynd klam kamp, hvis eneste plus var vejret og øllen.

/J

Farlig som en Sule - Grådig som Sort-Pryglen!

You're a fucking choir boy compared to me! A CHOIR BOY!
Vis brugerens profil

princelarming

Barbar Barber
så blev der sgu spillet lidt mere, mens Bimse og Gokkeletten var i thy!

Dværgene fra Mangling Midgets fik sig en rundbarbering af Blue Moon Bashers (aka. "Den Grønne Gren"), som endte 2-0 til "Grenen" med 5-1 i Cas, også til Grenens fordel. Derefter tabte de også en kamp mod Rotterne fra Kill-Kill United, dog moderate 2-1, med 3 Cas til dværgenes fordel. Dog var kampene ikke uden gevinster for dværgene, der fik en femte stigning på en Lineman (Frenzy) og dobbelt-stigninger til både en Strip-balling Runner og en up-coming Blitzer - Begge fik Dodge.

Stormwood Saplings tabte 2-5 og vandt 4-3 mod Kill-Kill United... Første kamp var med spektakulære 3 Perfect D's og 2 Blitzes (næsten) ligeligt fordelt, mens anden kamp udmærkede sig ved at være helt uden Cas på begge sider...

Xlanhuapec Slayers hoppede om hjørner med de høje elvere fra Clearwater Salmons i en 2-1 sejr, og derefter gentog de præstationen mod Kill-Kill United... Begge kampe med 4-1 i Cas til Slayers fordel

Med 3 sejre pr person, og ingen super-nederen kampe, var det en hyggelig omgang for alle holdene...

princelarming

Barbar Barber
Opdatering af tidligere post

R-kølle

Menneske Svaneridder
Det var godt der var nogen der kunne hjælpe din hukommelse på vej Smile. Fedt at høre der blev spillet noget bowl igen. Nu hvor jeg har fået ferie, kan det sagtens være at jeg også vil være med til at tage et spil eller 2. Kom glad i kolonihaven og få bank Smile

princelarming

Barbar Barber
Er du derude hele tiden?? og har i pizza'er??

R-kølle

Menneske Svaneridder
Jeg kan ikke garantere at jeg er der konstant, men fra næste uge, kommer jeg til at være derude ret meget regner jeg med. Så giv et kald så ser vi om jeg ikke er derude Smile

princelarming

Barbar Barber
Jeg vil gerne bowle!!

Kom frisk!

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Previous  1, 2