S P L A T

S P L A T forum

You are not connected. Please login or register

APOC

Gå til side : Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Go down  Besked [Side 2 af 2]

26 Re: APOC on Fre 23 apr 2010 - 13:28

andbruu

Captain
@Bjørn: Du har jo til dels ret i at 2k uden FOC, giver dejlige muligheder ifht et normalt slag. Det giver dog ikke mulighed for de rigtig seje og/eller store ting, hvis man samtidig også vil have lidt skrald med. F.eks. koster SM Battle Company ca. 2.500 point, deathknell strikeforce koster ca. 1.500 til 2k point og Magnus og hans venner koster mellem 2 og 3k.
Men jeg kan sagtens se at det stadig kan være sjov, men det er kun Apoc-lite.

@Janus: Spørgsmålet er om du har plads til 2 eller 3 gange 8'x6' 's plader. ved 2 gange, er max ca. 8k, ved 3, er max ca, 12k. Med mindre orkerne kun fielder et stort green tide til 12k, så er der nok ikke plads.

@Krølle: Det kunne selvfølgelig være fint og vide hvem der kommer. Jeg tror det er bedst at vide det på forhånd, så man ikke skal lave sin hær på selve dagen, og derfor måske også skal tage ekstra mange dukker med - just in case.

27 Re: APOC on Fre 23 apr 2010 - 13:42

Janushedemann

Halv-elver Diplomat
Jeg skal snakke med Slotsforvalteren om plads,

Ellers er jeg sikker på at slotsforvalteren på Hedeborg gerne giver en rundvisning i riddersalen til en passende delegation..

/Janus

Farlig som en Sule - Grådig som Sort-Pryglen!

You're a fucking choir boy compared to me! A CHOIR BOY!
Vis brugerens profil

28 Re: APOC on Fre 23 apr 2010 - 16:17

Helge

Menneske Paladin/Troldmand
@ Janus:
som svar på dit svar på min statement:
jeg skrev: jeg slår klart for (for jeres skyld) at i ikke sætter et amputeret spil apoc igang, for det kan godt være lidt øv at komme igang med især for nyere spillere, der så ikke for den optimale oplevelse.
Janus skrev: Der er vel ingen som bliker skuffede ? Vi har vel alle prøvet at spille Apoc før ?

selvom man har spillet apoc før er spillet radikalt anderledes end 40k og kommer bedst til sin ret hvis man spiller 7.5k eller op. selvfølgelig har alle spillet apoc før, men nyere spillere, der måske kun har spillet 1 eller 2 spil, har et dårligt, utilfredstillende eller på anden måde amputeret spil en større impact end på spillere der har spillet 10+ spil f.eks. idet det noller spil udgør en større andel af den fælles spil-erfarings-reference og man kan måske undgå nogen bliver træt... det var blot det jeg gerne vil undgå.

jeg mener hvis man ikke gør det rigtigt skal man lade være og istedet spille med større 40k hære.... apoc er bygget til MASSIVE slag og ikke bare en 5-6ks spil. dermed også en pointer til janus at jeg mener i kan have 2 borde (8k) uden at flytte for meget og sagtens kan have 3 borde (12-15k) hvis i rytter stuen...

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Previous  1, 2