S P L A T

S P L A T forum

You are not connected. Please login or register

Praletråden

Vis foregående emne Vis næste emne Go down  Besked [Side 1 af 1]

1 Praletråden on Lør 27 feb 2010 - 18:59

R-kølle

Menneske Svaneridder
Nu er elverne nødt til at komme ud af busken og prale med deres bedrifter her i weekenden. Sjældent har de været så overlegne som de var i fredags. to slag og overbevisende sejr i begge slag, hurra for elverne.

[Begin Pral]

Første slag mod Yde og de sorte tempelriddere gik rigtig godt for elverne og de vandt deres første annihilation mission, hvilket er længe ventet, til gengæld lykkedes det at rydde banen fuldstændig, hip hip hurra for elverne.

Andet slag mod Gakkes dødsvinge gik ikke meget anderledes, selvom det tog betragteligt længere tid at få landraideren parkeret. Det endte dog med at elverne kunne score begge objektives og at dødsvingen kun havde et enkelt troopchoice tilbage som var landet helt forkert i 5 tur sådan at de rent faktisk ikke udgjorde en trussel. Endnu en gang hip hip hurra for elverne.

Jeg ved ikke om det er fordi jeg har lavet en snydehær men jeg synes godt nok den er læks den der er kommet op og køre den her gang. Til dem som ikke er blevet makueret af den endnu, kan jeg lige opremse opskriften på ØLÆK elverhær.

1 avatar
1 autarch på cykel med shining spears som tilbehør
5 Howling banshees med exarch med st. 5 våben
5 pathfinders
10 guardians med en scatterlaser og en warlock med embolden og spiritseer
10 Dire Avengers med exarch og bladestorm i en waveserpent med lanser.
2 gange 5 Dire Avengers i 2 falcons (med holofields og masser af guns) til at score objektives med og generelt være træls
1 Wraithlord, med sværd og lanse

Det ser i hvert fald ud til at fungere indtil videre.

[End Pral]

Jeg glæder mig til den næste udfordring, indtil da over and out
R-Kølle pirate

Vis brugerens profil

2 Re: Praletråden on Søn 28 feb 2010 - 1:56

andbruu

Captain
Det er meget fint alt sammen.

Udfordring til død givet.

LOOO and out

3 Re: Praletråden on Tors 4 mar 2010 - 23:54

R-kølle

Menneske Svaneridder
Nu er han her igen, jeg er simpelt hen nødt til at gøre opmærksom på at elverne endnu en gang endte en aften med 2 vundne kampe og nu tabte.

Så kunne det fandens Tau godt nok lære det. De blev så ødelagt at de var nødt til at gå hjem og tude ved deres mors skørter, køllen synes han er foran på point lige nu.

Jeg modtager endnu en gang udfordringer selvom jeg endnu ikke har fået kørt Anders' spacemarines over, men det skal nok komme. (Gif dato Anders)

4 Re: Praletråden on Fre 5 mar 2010 - 0:30

Helge

Menneske Paladin/Troldmand
tror sgu også mine IG'er er klar på en lille vals dér Krølle... fik lige leget med BT her til aften, og fik en ok solid sejr hjem, takket være min Navy Liaison, der sørgede for at et stk las-raider og dread-drop først kom ind i tur 5... mine nyligt rekrutterede plasma vets samlede også godt op og wipede alle ytzis sword-brethern med deres gun og en heavy flamer...nice!

er godt nok temmelig booket i det næste stykke tid, men hvis dine åbyhøj-gangsta-elvere kommer til rundhøj en aften kan vi godt nulre hinanden dukker...

Vis brugerens profil

5 Re: Praletråden on Fre 5 mar 2010 - 0:36

R-kølle

Menneske Svaneridder
Det vil jeg godt være med til. Jeg tror nok jeg har rimeligt let ved at flytte mig hvis du har terræn.

Jeg har dog lige en in mente til min sidste post, Aslak gjorde mig lige opmærksom på at jeg var lidt for hurtig til at stille dukker på bordet sådan at der sneg sig en ekstra wraithlord på bordet. Det betyder nok at jeg er nødt til at anerkende at jeg ikke vandt de sidste to kampe på lige fod med modstanderen.
Når bimse læser det her får han for øvrigt et føl har Aslak lovet mig.

Tak for denne gang over and out

6 Re: Praletråden on Fre 5 mar 2010 - 0:40

Helge

har terrain og plader, der godt nok ikke er malet, andet end lidt spild fra Male Club... lad os se på det...var ihvertfald en hel dag hvor mig og The Emperator er alene hjemme lørdag den 20 marts, så hvis du kan acceptere at jeg skal gå lidt til og fra kan vi sagtens sætte showet op der, evt. med et extra par gun-hands som kan spille et spil bagefter eller før hvis der er andre der er klar... altså en åben invitation til den 20.

Vis brugerens profil

7 Re: Praletråden on Fre 5 mar 2010 - 2:25

andbruu

Captain
Jeg tror også jeg vil prøve med en ekstra wraith lord

8 Re: Praletråden on Fre 5 mar 2010 - 10:36

R-kølle

Menneske Svaneridder
Det kan godt betale sig i længden er jeg sikker på. Han var dog ikke satans aktiv i den første kamp, det kan være fordi han godt vidste han ikke måtte være med, jeg ved det ikke.

9 Re: Praletråden on Fre 5 mar 2010 - 10:48

Helge

hehe hvis den ene var sej og den anden ikke var, er det vel ikke givet at det var den der var den extra. hehe. synes det er rock and roll med extra wraithlords... selvom jeg hellere vil smugle marbo eller et squad roughriders ind sådan lidt: "nåårh, du chargede rigtig ind lige der, hva'... jamen så er det da godt jeg har øhm...uh...Mine hemmelige roughriders! Yeah!" hehe. prøv lige at hør majn, det er sgu da noget der kan ske for alle og enhver... man glemmer også bonusser eller at den eller den unit var fearless eller stubborn midt i kampens hede... by-gones majn, og så kan Kaptajn Bimse få sit flip, men i virkeligheden handler det vel bare om en omkamp....Smile

Vis brugerens profil

10 Re: Praletråden on Fre 5 mar 2010 - 11:06

R-kølle

Menneske Svaneridder
Det handler jo nok i virkeligheden om 2 omkampe. Eftersom det var 2 kampe jeg snød i, men ja det er en typisk rookie-mistake at lave. Men jeg er sikker på at det var ham som var for meget på bordet der klarede sig dårligt, det var nemlig den gamle model der klarede sig dårligt Smile

11 Re: Praletråden on Fre 5 mar 2010 - 11:08

princelarming

Barbar Barber
Omkamp called and waiting!

Selv i første kamp var det ret vigtigt om det var den ene eller den anden Wraithlord der var med, da den ene nakkede min railhead og lurede mit Drop-HQ, mens den anden side-skød og stunnede min anden hammer-hans...

Anden kamp var ikke værre, men ville nok have lidt mindre demoraliserende hvis der havde været en ninja mindre på banen...

4 heavy choices er sgu cirka 1 for meget, uden spørgsmål...

12 Re: Praletråden on Fre 5 mar 2010 - 13:34

R-kølle

Menneske Svaneridder
Køllen er fuldstændig enig og giver gerne revance, så må vi se om vi kan finde ud af at stille ca lige mange point på bordet denne gang

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]